fff9898- ben günde iki kere kullanıyordum baktım faydası yok bıraktım. Zaten tadını da sevmemeye başlamıştım. Bıraktıktan sonra ne kramp yaşadım ne bir şey. Gece inanılmaz kramp giriyordu eşim hemen uyanıp masaj yapıyordu. Ama bırakınca hiç yaşamadım. Tabi size bırakın demiyorum yaşadığım deneyimi anlattım sadece