ASE6154 Böyle olacağı belliydi daha ilk yarıda golü atıp sanki maç garantiymiş gibi yatmaya başladılar, kadro hep aynı kaç maçtır hata yapan adamlar hep ilk 11 de başlıyor son 10 dk ya kadar değişiklik yapılmıyor.