Cansucan Benim 2 gündür adet ağrısı şeklinde kasıklarımda hafif ağrı vardı rahatsız etmiyor ama yine de tedirgin oldum . Bugün doktora gittim.29+1 deyiz . Alttan muayene etti . Rahim ağzı uzunluğu normal ama alttan 1 cm’den az bi açılma olmuş . Nst ye bağladı . Sanırım düzenli sancım varmış . Direk yatış ve ciğer geliştirici iğne dedi. Kendi doktorum değildi imzalı çıkış yaptım . Şuan hala kasılmalarım oluyor. Yarın sabah 9 da çağırdı doktorum direk oraya geçeceğim yatış yapacak sanırım