eminegizem Ya neyden olduysa oldu vajinanin af edersiniz dudakları kabardi yaniyor sislik var üstüne oturamiyorum çok mu sildim kuruttum naptım çözüm sunun bana ya
Kaderozy eminegizem kaşıntı da varmı bana da olmuştu öyle bir ara travazol krem surdum galiba geçti oyle
eminegizem Kaderozy kaşıntı yok canım çok mu yıkadım sildim bilmiyorum kabardı sisti haliyle acıyor travazol kullanirken gebe miydiniz
Kaderozy eminegizem evet şuan kasintim olunca yine kullanıyorum doktorum yaziyor bana tabi sen sor gene de