Ceydanatishka yaa benim bi 16.haftalar gibi bel ağrım çok oldu ayağımın üstüne zor basıyodum Allaha şükür o geçti, ara ara mide bulantilarim oluyo nadirde olsa onun dışında şükür bi sıkıntımız yok yarın kontrolumuz var bakalim🥰 hala daha tedirginlik devam ediyo işte, cinsiyet belli mi hareket hisediyor musunuz🥰