Ozy Kizim olacak insallah aklimizda daha hamile kalmadan önce Arya ismi vardi oda bakdigimiz bi yabanci diziden duyduk 😁 türkcede Arya yabanci dilde Arja diye yaziliyor cok anlamli bi isim olmasada bizim hosumuza gitti ama cevremizdekiler biraz garip bi isim dedi sizce nasil yada buna benzer isim önerileri olan varmi
Meow Ozy kızımın ismi 3 yasında hala kim duysa aaa ne kadar güzel ismi diyor bende çok seviyorum eşim de öyle
Ozy Meow bizde esimle cok seviyoruz arya ismini aileleriniz begendide bizim yasimizdakilere garip geldi biraz ama bizim insanlar alisik olmadigi icin galiba zamanla alisirlar arya ismi cok yaygin degil
Yagmur1991 Bende kızıma arya koyucam nasipse.aryoşum diye seviyorum..Çok severek koyduk eşimle adıyla sağlıkla büyüsün insallah
Ozy SevgibiR anlami opera eserinde, solistlerden birinin orkestra eşliğinde söylediği, genellikle kendi içinde bütünlüğü olan şarkı diye geciOr internete
HaticeAlaahin Ozy game of thrones mu 😂 esimde ordan esinlenil arya istedi 😂 arya stark 😂 bizimde arya olacak insallah
Ozy HaticeAlaahin aynen Benim en sevdigim karakter dizide zaten dogacagi ayda yeni bölümü basliyor 😂 bu bur isaret dedik saglikla gelsin Aryalar 🥰
Nursemom Ozy arya ismini duyunca hep aklıma game of thrones geliyor 😂🙈 ama siz beğeniyorsanız tercih meselesi güzel bence 👍