Kızlar gün geçtikçe daha ağırlaşıyorum kendimi göbeğimi hiç taşıyamaz oldum sadece 10 kilo aldım ödemim şişliğimde yok bi gün iyi gibiyken ertesi güm çok kötü oluyorum bebek hareketleri aşırı aşağıda hissediyorum ilk doğumum sezeryandı daha gün almadık yarın memelekete gidip kontrol olacaktım ozaman gün verecekti bugün gitmeden eşimle evleri temizleyelim dedik sanah aşırı kötü bi mide bulantısıyla uyandım yemek yiyemedim göğsümün 1 karış altında bi ağrı var birşeyler yeyim diye kendimi zorladım onu da kustum evleri temizledik şimdi hiç yürüyemez oldum belimin ağrısından acile mi gitsem napsam doğum belirtisimi bunlar