herkese selamm ben adet günümden 1-2 gün önce yumurtlama gördüm ve ertesi gün çatlama oldu. Yumurtlama ve çatlama günü lekelenme oldu açık pembe. Ben adet olmamışımdır yumurtlama kanamasıdır diye düşünerek değerlendirdim. Üstünden 2 gün geçti. Şu an adet olmam gerekirken adet olmadım. Acaba böyle yumurtlama ve çatlama günü lekelenme yaşayan var mı? Veya benim gibi adetinden hemen önce yumurtlama görüp hamile kalan?? Adetim gecikince ümitlendim nedense 😔 