Nefeslina ya maşaallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin son 40 görünce içimden yazmak geldi benimde 40 günüm kalmıs olucaktı tam bügün ama sağlıksızmış olmadı kızmı erkek mi onu bile öğrenemedim Rabbim size ve oğlunuza uzun sağlıklı ömürler versin inşaallah bizlere dua edin olurmu bizde hayırlısıyla bebek sahibi olalım🙏