Benim oğlum 9 aylıkken kızıma hamile kalmıştım çok zorlu bir süreçti çünkü yalnızdım kimsem yoktu yanımda doğumumda bile çocuğumu komşuma emanet edip gitmiştim zordu ama geçti. Suan biri 10 yaşında biri 8 buçuk arkadaş gibiler her yere beraber gidiyorlar. Zaten kolu olan hiç bir şey güzel değil zor zamanlardan geçince insan daha da bir gururlanıyor üzülmeyin yakınınızda akraba anne baba varsa destek olurlar atlatırsınız benim kimsem olmadığı için zorlanmıştım