Zeyzeykr Haftada idrar testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı yarım saat sonra belirginleşti sonrasında kan verdim beta 1020 çıktı normalmi?
Semyil Zeyzeykr geç döllenme olmuş olabilir canım en sağlıklısı beklemek ve 2 gün sonra tekrar kan vermek
Cnsgumus Zeyzeykr hayırlısı olsun canım allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🌸 değerin düşük yada yüksek olması önemli değil diye biliyorum sadece iki günde bir minimum yüzde 60 artması gerek geç döllenme büyük ihtimalle
Zeyzeykr Semyil önümüzdeki hafta çarşambaya randevu aldım bakalım bende geç döllenme olabilir diye düşünüyorum
Elaelaelammm Benim beşinci haftada 178 çıkmıştı canım şuan gayet sağlıklı gidiyor gebeliğim 12 haftalık olduk 😊
Hkgezer Son adet tarihim de kaset testte çıkınca sağlık ocağına kan verdim aynı günde keseyi gördük sonuç saçma gelecek ama 10 bin den büyük yazıyordu cuma günü kalp atılı dinledik sata göre 6+2 ama ultrasona göre 7 haftalıkmış
Zeyzeykr Hkgezer ben sadece kan verdim geldim eve kese görünmüyo demişti doktor bu hafta inş keseyi görürüz😄
Hkgezer Cnsgumus son adet tarihim 24 mayıs 24 haziranda adet olmadığım aklıma geldi ilk çocuğum tedaviyle olduğu için beklemiyordum o gün test yaptım çıktı ve aynı gün kese gözüktü yani demek istediğim 1 hafta önce yapsam yine çıkacaktı