Tyg senin durumunda anormal degil hak veriyorum sana insan endişeleniyo tabi ki aynı şeyleri yaşamak istemiyorsundur. Ama sen ne kadar pozitif olursan bebişin de okdar iyi olur bence.
Bnmde sıkıntılı bi hamilelik ama kafama takmıyorum sonuca odaklanıyorum ben ona iyi olacak şeyleri yapıyorum yiyorum. En büyük hevesim emzirmek o yüzden hep bi bebek emzirirken görüyorum kendimi 😁 sağ salim kavuşalım inş 🙏