Serap07 3 ay bitti göbeğim buyuyor ama bebek mi gobek mi çözemedim 😃 tecrübeli biri aciklama yapabilir mi
Semyil Serap07 29 haftalığım yeni yeni hamile göbeğim oluyor canım ama herkesin vücud yapısı farklı bazı insanlarda 15. Haftada dahi çıkıyor kas sıkılığına bağlı
Dilarakdemir1 Serap07 benim 3 ay biterken karnım yuvarlak bi şekilde az da olsa belli oluyodu zaten sertse bebek değilse göbek😂
sacmalamakizim Serap07 Benim de 3 ay bitti şimdi ki göbeğim, kızım 5 aylıkken ki göbeğimle eş değer. O yüzden 2. Gebelikse bebektir. 😅
Booksandcats Ayda hafiften bi şişkinlik vardı bebek sanıyordum ama 29. Haftada eski fotoğraflarıma bakınca hiç de bebek değilmiş diyorum şimdi kocamanım 🙈 ama her vücut farklı biraz bebek biraz da göbektir belki