Ndiglok Kızlar merhaba ,birkaç gündür belim sürekli ağrıyor .şu an karnım sürekli kasılıyor sancı gibi değilde sertlesme gibi her olduğunda da aşağıya baskı oluyor bebek de çok hareketli .38.haftadayim doğum mu yaklaşıyor
Bensu_2210 Ndiglok ay benimde öyle sanki idrarım varmış gibi aşağı baskı yapıyo hastahaneye gittim açılma yok baş geliş dediler ama ağrıdan kasılmafan perişanım
Edaa01 Ndiglok bende aynılarını yaşıyorum bizde 38 haftalıkız hala tık yok kasılmalar dışında bekliyoruz
Ogm Bensu_2210 bende aynısını yaşıyorum sanki idrarım varmış gibi baskı oluyor bas asagı bebeğim 36. Haftadayız ☹️
Ndiglok Elifff7272 en son gittiğimde açılma yoktu bir hafta kadar önce ama belirtilerim bugün başladı bel ağrısı hariç henüz gitmedim