_-Emine-_ 11 . Haftaya girdik iki gündür kasıklarımda batma şeklinde ağrı var bugünde belim ağrımaya başladı normal mi acaba hafta geçişlerinde oluyo mu bu durum herkeste
Asi_07 _-Emine-_ 10+2 günlük olduk bizde aynı durumdayım kesilmişti 2 haftadır rahattım tekrar başladı ama normal ilkinde de öyle olmuştu rahim ve bebek büyüyor demişti doktor öyle durumlarda biraz uzanarak istirahat ediyorum rahatlatıyor
Kze _-Emine-_ bende 11. Haftaya girdigimde ayni olmustum rahim genisledigindrn oldugunu soylediler ve bol bol su tuketmemi simdi 11+6 yiz hala kramplarim ve bel agrim oluyor ara ara cok siddetli olmadigi surece normal kabul ediliyor
Leylagny 10 haftaligiz bizde 2 haftadır rahatladım dedim bugün bel ağrısı vurup gidiyor kaşık da arada batma oluyor gibi
_-Emine-_ Bel ağrısı kasık ağrısı hepsi bianda yüklenince insanı gerçekten kötü ediyor yanlız değilmişim Allah yardımcımız olsun
Asi_07 elvangnc ara ara kasık ağrısı ve bel ağrım var baş dönmesi oluyor halsizlik yorgunluk hissi bazen zorluyor bolca dinlenmeyi tercih ediyorum bu aralar
elvangnc Asi_07 benmde bulanti hapdan dolayi duzeldi kusma yoktu ama tiksinme coktu simdide agzm tatsiz gogus hassasyetimde azalnca baya tedirgnm acaba hersey yolundami diye