Ayse-2023 31 haftalık hamileyim uzun zamandır sol göğüs altımda yürüyünce batma ağrı oluyordu bu aralar sürekli oluyor oturunca,yatınca,yürüyünce,ayakta kalınca çok kötü oluyorum eğilemiyorum ne yapmalıyım doğuma kadar devam edicek mi
Edessanr_ Ayse-2023 çok üzgünüm doğurana kdr o his devam ediyor 🥹 hamilelikte en kötü hissettiğim ağrı oydu sürekli sağ kolumu havaya kaldırıyordum kaburganıza bebeğiniz baskı yapıyor
merve_89 Başlığı görünce benden birisi dedim bende erken başladı ama 22.haftadsn iti Aren boyleyim elim sürekli sol gogsumun altında diğer gebeliklerimde de aynı sekildeydi ağrı herkezin gebelik sorunları farklı oluyor Magnezyum eksikliğinden denilmişti extra takviye aldım ama yok gecmiyor
Ayse-2023 merve_89 markete gitmek bile işkence gibi elim göğsümün altında sürekli benimde magnezyum kullanıyorum ama düzenli değil doğuma kadar devam edicek o zaman
Rumeysamete Bende çok çektim bunu 34 de falandim iki üç hafta çektim bunun için hastaneye bile gittim normal dendi şuan 39 dayım bebek kanala girdiği için rahatladim şimdi çok şükür
Ayse-2023 Rumeysamete 6. Aydan itibaren çekiyorum çok kötü bir ağrı ve his bir an önce doğsun istiyorum artık
Ayse-2023 Edessanr_ bu kadar zor olacağını tahmin etmemiştim çok zor geçiyor bir an önce doğsun istiyorum artık
Edessanr_ Ayse-2023 🫢😂 iki hamileliğimdede o acıyı çektim ve ikisinde de doktoruma allah askına doğurtun beni dayanamıyorum diyordum