Moonfaced ben de hamileyken gidip 1 ve 2 numara aldım sadece ama ikisi de 240lı şekilde, indirim vardı. Şimdi 1leri bitirdik bile 50 tane kadar kaldı. 2lere geçip bir de onu deneyeyim diyorum boşa gidecek yoksa. Ama yine aynı şey olursa mecbur değiştiricem tabii ben de sinir oluyorum günde 10 defa kıyafet değiştiriyorum onu da geçtim çocuğumu çiş içinde görünce üzülüyorum