Xxxxci Kızlar elele markasından bebek arabası alacağım park yatağıda aynı markadan aldım çok kaliteli çıktı. Elelenin bebek arabasını alan kullanan var mı? Aklımda ya allroad yada Mido 2 Travel Sistem Bebek Arabası var hangisini alsam kararsızım
Zseda Xxxxci bende ayninsekildeyik. Park besigino ordan aldim. Elele mido bebek arabasını almaya karar verdim. Lakin fiyatı 9.600 den 10.800 lere çekmişler moralim bozuldu
Xxxxci Zseda evet bir anda arttı fiyat ama piyasada elle tutulur bu var sanırım ve her özellik var. Joie de önerildi bana ama çift yönlü değil ve üç tekerlekliydi
Zseda Xxxxci evet evet çift yönlü olması avantaj. Bide piyasaya göre uygun. Belki düşer diye bekliyorum ama bilmiyorum