Fatmadiebiri Şu şekilde yorum yapan insanların ben gerçekten amacını anlayamıyorum. Zaten vicdan azabı çekiyor ki böyle bir başlık açmış. Arkadaşım ben de sigara tüketiyorum içtiğim sigaranın en hafif slimini aldım çünkü bırakamıyorum. Kahveyi çayı çok şok azalttım normalde hamile kalmadan önce günde 5 6 bardak kahve 1 paket sigara içen biriydim öyle söyleyeyim. Yani kafein benim için su gibiydi bu arada suyu da çok tüketirim yapım gereği bilemiyorum hamileyken de hamile kalmadan önce de en az iki litre içerdim. Bazen 3 gün boyunca sigara içmiyorum hiç hemde bazen de günde 5 6 adeti geçmeyecek şekilde içiveriyorum çünkü canım istiyor. En hafif yok gibi bir duman öyle düşün sigaranın öyle olmasıyla kendimi avutuyorum. İradeli insanları gerçekten tebrik ediyorum fakat sigarayı bıraktığım an inanılmaz bir hazımsızlık ve şişkinlik başlıyor günlerce tuvalete çıkamadığım oluyor bu da ekstrası. Umarım tamamen kesmek nasip olur da şu vicdan azabından bir an önce kurtulurum çok korkuyorum bebeğe zararından tek temennim bu.