Benimde doğuştan kalp şeklindeydi, yeni evlendim bir sene olmak üzere. Neredeyse hemen hamile kaldım düşük riskim vardı ve başından beri hep kanamam oldu 16. Haftada yoğun sancı ve kanamayla bebeğin doğum kanalına girdiğini ve doğumun başladığını öğrendim ve bir an da normal doğum yaptım hastanede. Üstüne doktorum histereskopi önerdi bir sonraki hamilelikte aynı acıyı yaşamamak için ve hemen yaptırdım dört ayı geçti korunuyoruz altı ay korunma önermişti biz yeni bıraktık. Herşey yolundaysa yeniden bebek sahibi olmak istiyoruz. Yani demem o ki riskli bir süreç o yüzden doktorun her dediğini mutlaka dinleyin ve kesinlikle gözetim altında kalın, ihmalkarlığa gelmeyin sakın