Oslemasel Yaklaşık 5 yıldır dikiş dikiyorum. İyi ki böyle bir hobi edinmişim diyorum. Başına oturduğum an saatler su akıp gidiyor , kafamı dağıtıyorum 😄 Ben 3 ay kursa gitmiştim . Tavsiyem kesip , biçmekten korkmayın. Öncelikli eski veya beğenmediğiniz kumaşlarınız varsa ufak ufak cesaretlenip kesin, dikin . Youtube ve instagram da birçok kaynak bulabilirsiniz . Orada gördüklerinizi uygulamaya gayret gösterin. Bu iş sabır işi gerçekten yanlışınızı sökmekten korkmayın başarırsınız. Tüm elbşselerimi kendim dikiyorum.Hazır giyim çok pahalı malum 1000 tl bir gömleğe verene kadar kilo ile kumaş alıp bu fiyata 5-6 kıyafet dikiyorum herkes çok beğeniyor.