Fatimeannee Hanımlar 24 haftalık gebeyim hamile kaldığımdan beri ilk defa yarım dal sigara içtim. Çok stresli çok zor günler geçiriyordum çünkü. Sizce bir şey olur mu
Musel Fatimeannee birşey olmaz canım bende bırakamıyorum günde 3-4 dal içiyorum keşke bırakabilsek bazı günler oluyo tiksiniyorum rabbime emanetler inşallah
Anneadayiii Fatimeannee bende bırakmıştım ama geri başladım içime çekmeden içmeye çalışıyorum günde 3-4 dal kadar vicdan azabı çekiyorum. Bırakabiliyorsan bırak tabiki ama bir defa ictiysen birşey olmaz. Bizlere de dua et bırakalım
Fatmaglperi Bir paket içenler bile var(tanıdığım) bir şey olmaz senin içtiğin yarım sigaradan ama bir daha içme psikolojik kuzum zaten sigara rahatlatmaz başka şeyler yap dışarı çık
Fatimeannee Fatmaglperi inşallah vicdan azabı duydum normalde de günde paket bitiren bir içici değildim, içimde ölüverir diye çok korktum resmen 😞
Fatimeannee Anneadayiii Evet Allah korusun insan çok vicdan azabı çekiyormuş inşallah hayatımızdan tamamen çıkarırız