Kızlar suyum azalmış tansiyonlarım yüksek seyrettiği için bebeğimde gelişim geriliği de vardı bugün gittiğimde hem suyu azalmış hem de 1 haftada çok iyi beslenmeme rağmen 100 gram almış şu an bebeğim 2060 gram bugün alalım dedi ama bebeğin hareketleri ve nabzı iyi olduğu için hareketlerini takip et pazartesiye kadar bekleyedebiliriz dedi , ben bekleyelim dedim şimdi evdeyim takip yapıyorum. Benim gibi olan var mı bebeğim küvöze girer mi ? Girse sizce kaç gün yatar? Başına böyle bir şey gelmiş anneler yardımcı olur musunuz ? (32. Haftada tansiyondan dolayı 2 doz ciğer geliştirici vurulmuştu)