Senailhan Mrve26 25+5 olduk biz de 🙋♀️ Daha bugün başladık biz de bir kaç parça birşeyler aldık şimdilik yavaş yavaş başlamak lazım yolu yarılamışsınız siz de 🌸
Obsesifk Mrve26 An itibariyle 22+6 olduk yavaştan bişeyler alıyorum indirimden falan ama annem beni bekle dedi mart sonu nisan başı gibi alıcam herşeyimi
Mrve26 Senailhan EWET YARILADIK ÇOK SÜKÜR BEBEK BU BELLİ OLMAZ NE ZAMAN GELECEGİ EN AZİNDAN UFAK TEFEK BİSİLER HAZİRLAMAK SART OLDU 😍
Evinevren Merhabalra bizde 23+2 olduk daha alışverişe başlamadık suan erken olduğunu düşünüyorum 🤗🤷♀️
Mrve26 Evinevren merha biz netlestirdik dr kesinn erkek dedi ve direk ufak tefek kiyafetler aldık 😍benim 2nci gebeligim bi kizim var kiz olsaydı iyidi ama simdi herseye 0 dan basladik 😂 masraffff masraffff😂😂😂
Senailhan Mrve26 Aynen öyle zamanında gelsinler inşallah da yine de biz hazır olalım her ihtimale karşılık 😄
Evinevren Ne güzel canım bizimde erkek ikinci gebeligim ilki düşük olmuştu bu yüzden acele etmedim 7 aylık olsun başlıycam😍
Mrve26 Evinevren RABBİM HAYİRLİSİYLA ALMAYİ NASİP EYLESİN EWLATLARIMIZI BENDE COK BİSİ ALMADİM AMA YİNEDE GORDUGUMEDE DAYANAMİYORUMM 😍😍❤
Mrve26 Obsesifk HADİ HAYİRLİSİ OLSUN BAKALIM GÜZEL GÜZEL CİCİLERİYLE BUYUSUN Uzerinde eskisin insallahh ❤😍
Mrve26 Senailhan aynn biz 4 gun önden gidiyoruz biraz aceleciyiz sanirim 😂 yinede hazir olalimda sonradan hastane carsafiyla ewe getirmeyelim bebisleri 😂😂😂