Merhabalar 🙏🏻 2 aydır bebek düşünüyoruz. İlk denememizde yani geçen ay kimyasal gebelik geçirmiştim. Bu ay ise adete 2 gün kala 120 hcg ile gebeliğimi öğrendim. Dün adet günümde hcg değerim 323 çıktı. 2 günlük artış nasıl sizce tekrar kimyasala dönmesinden korkuyorum tecrübelerinize ihtiyacım var.