Kizlar 10 gün sonra 38. Haftada doktor çatı kontrol yapicak bu süreç doğumu baslata bilir dedi yada hizlandjra bilir dedi 16 temmuza denk geliyor 20 temmuza kadar kendi gelmezse bebisi suni sancı ile dogurtmaya çalışacak çünkü 22 temmuzda kendisi tatile gidiyor. Bu konuda deneyimi olanlar var mı ?