Hlyabtr00 Kızlar 4 haftalık falan hamileyim heralfe. Sol kasığımda kötü bı ağrı var . Bazen çok oluyor bazen hafifliyor. Adet ağrısı gibi ama biraz fazla. Normalmi sizce. Daha doktora gitmedim. Kan verdim sadece
saliha13 Hlyabtr00 bende yeni öğrendim 3 haftalık sayılır benim de sağ kasığımda iğne batması gibi ağrılar oluyor normaldir diye düşünüyorum ben pazartesi hastaneye gideceğim
Hlyabtr00 saliha13 bndede öyle başladı . Bugün adet sancısı gibi bı ağrı oldu sol bacagimi agritti. Yerleşme zamanı diye fazla umursamamaya çalışıyorm