Dlrdilara Kızlar ikili tarama testinin sonucunu almak içim tekrar hastahaneye mi gidiyoruz yoksa e nabıza düşüyor mu? Ben özele gidiyorum ama taramayı devlette yaptırmayı düşünüyorum. Gitmeden e nabızdan bakıp kendi doktoruma gösterebilir miyim?
Aysegll12 Dlrdilara iki haftada falan çıkmıştı benimki.bende özele gidiyorum ama devlette yaptırdım sonucuda grafik şeklinde hastaneden alıp doktoruma gösterdim
Alone Dlrdilara devlette yaptırdım. 3 günde çıktı sonucu. Mesaj geldi hastaneye gittim. E nabızda tam sonucu görünmüyor sadece doktora gidip öğrenebilirsiniz
Anneadayiii Dlrdilara canım bana mesaj gelmedi e nabizda tahlillerde ikili test olarak görünüyor. Raporu doktor çıktı alıyor sadece. Devlette yaptırsan da özelde doktorun raporu alır
Dlrdilara Kayraninannesiii anladım teşekkür ederim peki ne kadar sürede çıkar acaba tahmini sonuç? Ben şehir değiştiricem de ona göre hastane ayarlayacağım o sebeple soruyorum ☺️
Kayraninannesiii Dlrdilara 1hafta 10gune cikiyordu sanirim mesaj gelmisti bana cikinca hastaneye gore degisebilir
Alone Dddddddd tahliliniz sonuçlanmıştır diye mesaj geliyor. E nabızda da ikili test diye çıkıyor sadece değerler görünüyor. Bir de belge yazıyor ama belgeyi açamıyorsunuz doktordan alabiliyorsunuz