drn5410 Berkenes bildiğim kadarıyla avidite yüksek çıkınca bu enfeksiyonu 3 aydan daha uzun süre öncesinde geçirmiş olduğunuz anlamına geliyor yani bir sıkıntı yok diye düşünüyorum geçen bende avidite verdim doktorum öyle demişti
Berkenes Satisati bayadır hep kan verdım enfeksiyon doktoru bakıp dedı bu tür seylerde yalancı pozitif çıkabiliyor o yüzden artik ilaç yazmadı ve korkmamam gerektiğini söyledi bende endıselıyım
drn5410 Berkenes bir şey olmaz Allahin izniyle emin olmak için enfeksiyona da bir danışın isterseniz içiniz rahat etsin
Berkenes drn5410 zaten enfeksiyon doktoru bana bunları söyledi postun içerisinde var zaten bı arkadasa yanıtlamış ı’m