Gamzezz canım ben lise mezunu iken hastanelerde çalıştım radyoloji bölümünde uzun süre raportörlük yaptım o yüzden hep diplomalı tıbbi sekreter olmak hayalimdi 30 yaşımdan sonra üniversite sınavına girdim açıköğretimden bu sene mezun oldum dersler bana göre kolaydı hiç bir dönem alttan ders bırakmadan mezun oldum çok şükür şimdi eylülde önlisanstan kpss sınavına gireceğim