Ayselcnt evet vardı ben ilk düşük sandım. Kan görür görmez gittim de nöbetci doktorum görmedi ama kanamadan dolayı o gece prolutan vurdu sabah tekrar gittiğimde doktorum kanama var rahim duvarında die belirterek hem hap verdi hemde 1 hafta sabah akşam iğne verdi 🥹 iğnem bittiğinde hapın bana yan etki yaptını fark ettim burdan danısarak ağızdan almayı değil alttan atmaya karar verdim ve daha etkisini gördüm . Tek rahatsız eden de akıntı yapmasıydı