Sevimgencer
Hanımlar merhaba kuzenımın 4 aylık evlı adet olacagı gun 3 gun kahverengı kanaması oldu sonra bıttı bır ay gectı gunu geldı fakat adet gormedı 18 gun gectı ama kan testı yaptırdı sonuc cıkmadı doktorda adet sokturucu vermıs ama kullanmak ıstemıyor gec dollenme olabılır dıye basınıza hıc boyle bır durum geldımı bılgısı olan var mı acaba