Acemiiiii Bebeğim fışkırarak kustu bayağı fazla. Burnundan bile geldi. Ek gıda ve süt vereli birkaç saatten fazla oldu. Neden olmuştur acaba yaşayan var mı?
gozdeyildirim Acemiiiii fazla emmiştir reflüsü olabilir panik yapmayın gözlemleyin bebişi başka şeyler çıkarsa doktora gidersiniz