Kızlar 2 aylık gebeyim idrar yolu enfeksiyonum temiz çıkıyor vajinamda sadece yanma var başka bir şikayetim yok doktor fitil veriyor fakat geçiyor 2 gün sonra tekrar başlıyor akintim vs de yok nioli yağı faydalı oluyormuş duyduğuma göre kullanan etkisini gören varmi gebelikte sakıncalı mi bilenler yazarsa çok sevinirim