HzlBrls Melikee123 olabilir kızlar dediğim gibi herkes farklı yaşıyor sonuçta hamileliği. Yeterki sağlıkları yerinde olsun🙏🏻
Ahad Melikee123 bilyomki yazdım ben dr ma ben doğudayım eşim astsubay oldugu için telefon üzerinden görüşüyoz
Serenulkaya 17 haftadayim doktor erkek dedi hamileligim bayagi rahat geciyo arada kas beo agrilarim disinda sade 3 hafta bulantim oldu onun disinda kesildi ve halileligimden belli 4 kilo almis yemem yerinde yararli seyler yemeye calisiyorum bakalim :)
Ahad Melikee123 İşte 4 hafta önce falan geldim izinden istanbuldan yani bakalım doğumumu orda yapmayı düşünüyom