nuniturkmen Şimdi benim kafam çok karıştı gecen hafta doktora gittim sata göre 32+2 haftalık ama ultrason da 33+6 gösteriyordu daha önce hep aynı gidiyorduk ölçümde yanılma payı ola bilir mi yada neye göre dogum yapıcam
CokCahilsinKeskeOlsen nuniturkmen Bebeğin 2 haftaya kadar önde veya geride olması normaldir. Siz yine son âdet tarihinden itibaren hesapladığınız haftadan ilerleyeceksiniz