Herkese merhaba. Uzun zaman önce kürtaj oldum. Hiç korunmamamiza rağmen gebelik tekrar oluşmadı. İlk gebelikti. Bebek sahibi olmak istiyoruz. Doktorlar bir sorunun yok diyor. Bugün özelde bir doktora gittim. Alttan muayene etti ve polikistiğin var yumurtaların tembel dedi. Klomen verdi. Adetliyim kullanacağım günü söyledi. Biraz kafamda soru işaretleri var. Sizce kullanmalı mıyım? Klomen kullanıp hamile kalan olumlu sonuç alan var mı? Artık çok üzülüyorum 😭