İlkinde kalbi durdu ikinci kimyasal bu defa çok umutluydum kan sulandırıcı iğne hap progestan her şeyi düzenli kullandım ona rağmen bugün kalp atışının durduğunu öğrendim. Ne yapsam nereye gitsem inanın bilmiyorum çaresizlik çok kötü bir şey ben ne yapayım siz söyleyin nasıl dayanayim bir daha nasıl deneyim kendimi çok kötü hissediyorum dayanmak çok zor