Smeyrq arada kalıncak bi durum yok bence alt tarafı bi iğne bi kaç gün ağrısını çekiyorsun ama en azından aklında bi şüphe kalmıyor senin sağlığın için önemli bişi bence çünkü kaç kat kesiliyoruz enfeksiyona açık oluyoruz bence hiç düşünmeden vurul derim