Kızlar 2 gün önce hamile olduğumu öğrendim hcg 33.38 çıkmıştı çok yeni yani eşimle kan uyuşmazlığımız var kanama olduğunda acile gidip iğne vurulmam gerektiği söylenmişti çok az lekelenme tarzında kan gördüm çamaşırımda bu yerleşme kanamasıda olabilir bilemiyorum bu durumdada gene iğne olmam gerekiyormu