Annelerimiz ve anne adaylarımıza merhaba.
35+1 haftalık gebeyim. Şeker yüklemesinde ve diğer kızıma gebelik sürecimde yaptırdığım şeker yüklemesinde şeker çıkmamıştı. Fakat bu bir aydır çocuğun gelişimin 2,3 en son bir ay önde olduğunu öğrendim. Kafası da yapısal olarak büyükmüş. Cinsiyeti erkek ve şu an kilosu 3 kilonun üzerinde. Haftalık şeker takibi yapıldı gestasyonel şeker çıktı. Diyet verildi ve iki gündür buna uyuyorum. Çocuğum için sürekli iri denmesinden o kadar sıkıldım ve üzülüyorum ki. Doğuma ladar ne kadar kilo alacak,doğumdan sonra nasıl bir irilikte olacak ve sağlıklı mı olacak,bunları düşünmekten uyuyamıyorum. Başına böyle bir şey gelen oldu mu?