Kızlar benim doktorum benden bebeğe giden kan akışı için bana ecopirin yazdı 33. Haftaya kadar kullanılan dedi fakat biraz araştırdım ecopirin için gebeliğin son iç ayında kullanmayın yazıyor coraspin kullananlarda da böyle bir bilgi var mı endişeleniyorum bilen biri varsa, fikrini paylaşabilir mi lütfen…