Bende siler gini35 haftada yaptım.sanirim erken yapmışım suanlik gelen giden yok galaiba bir daha gitmem gerekecek ve biat. Fazlasıyla onur aylara göre açıyor açıkcasi gabiba. Şişen göbek heryeri her şeyi etkiliyor. Birde ödem var bence bundan kaynaklı olabilir bence siz şuan yaparsanız. Tam zamanı olmuş olacaktr diye düşünüyorum