Zseda Edaacar-ozkan 😂😂 bende pes etmek üzereyim. Az önce hurma yedim,adacayi içtim. Şimdi ılık duş alicam. Bi arkadaş sıcak suya otur dedi yarım saat,1 saat onu da yapicam. Artık olmazsa carsamba sezeryandayim🤧
Edaacar-ozkan Zseda sıcak suya oturma işi nasıl oluyor ben hergün duş alıyorum ama kaynar suya oturmak mı bi Kovaya koyup
Zseda Edaacar-ozkan kuvet gibi bir şey varsa dayanabilecegin sicaklikta su doldur içine otur dedi. Bende kuvet yok alternatif ne yapabilirim diye düşünüyorum. Ko leğen olsa aslinda mis gibi oturulur. Direk sanci basliyormus acilma oluyormus Bi umutlandim
Xsare Edaacar-ozkan olarak haklısınki insan artık bir an önce doğurmak istiyor ben gece böle ara sıra adet sansıcı gibi sancı çekiyordum sabah artık gün verceklerdi suni sancı için dur dedim normal dr değil acilden bi gireyim bi baktılar 6 cm açıklık apse topar doğuma 😂😂😂genede suni sancı taktılar ama
Rumeysamete Edaacar-ozkan al benden de okadar aynı fikirdeyiz 😃 Allahım ikimize de suni sancısız doğum nasip etsin inşallah 🥰
DilekBodurr Edaacar-ozkan ben de o günlerde daha geziyordum pikniğe falan gidebilecek rahatlıktaydım düşünün ki. Hatta 39. Hafta çekimi bile yapmıştık 😀 4 gün sonra doğum yaptım. Hiç belli olmuyor doğum 1 gün içinde oluyor ne oluyorsa.
Asiyeklkvn Edaacar-ozkan benim önüme bir egzersiz vidyosu çıktı yorumlarını okudum kadınlar en geç 2 gün içinde doğuruyor hahaha ismi activating labor diye bi vidyo isterseniz yapın yorumlarida bi okuyun ben valla yarın yapcam bakalım gerçekten işe yariyormu😂