rumikaa Merhaba, evde test yaptım pozitif inanamayıp 3 kere yaptım 3 ü de pozitif uygulamaya göre 4+2 yim hastaneye sizce ne zaman gidilmeli?
Nurcantas65 BetaHcg baktirip randevu oluşturun,önce zaten kese varmı yokmu ona bakılıyor. Dış gebelik olmadığı anlaşılsın diye,sonra kalp atışı için çağırıyorlar
Nurcantas65 rumikaa Benim sigortamda sıkıntı var o yüzden özele gidiyorum. Özel veya devlet farketmez doktor önemli. Sizin kalbinizin ısındığını sizi iyi hissettirecek doktor bulun