Kızlar 34. Haftamdayim 2.gebelik erken doğum riskim var bunun sebebi de ilk kızım 34+2 de geldi vajinal doğum gerçekleşti ciğer geliştirici falan yapıldı yine ilk doğuma dair çok bişey hatırlamıyorum en son kontrolümdw doktorum bana acilmam başlamış dedi çok yürüme dedi biraz dursun istiyoruz kilosu 2.5 olmuş maşallah ilk kızım 2 kiloydu dogdugunda şimdi olay şu kixlar ilkinde benim aşırı akıntım vardı adet sancısı gibi bel ağrım vardı ve nişanim geldi 2 gün sonra zaten doğurdum kontrole gidip 4 cm ile doğuma girdim ama bundaki çok farklı kasıklarım belim ve bacaklarım tutmuyor sanki çok yoğun mide bulantım var ilk defa bu kadar bulantı aşırı rajatsiz ediyor ve size sorum suyum gelmeden açılmam olurmu yani illa su gelmesini bekliyimmi yada sancılarım nasıl olmalı hastanee gitmek için tam olarak sancılarının kaç dk olmasını beklemeliyim özelde mi devlettemi yapicam bilmiyorum şuan nasipte ne varsa ama akıntım var ve afedersiniz açılmayı hissediyorum temizlenirken sancı çekmekten de çok korkuyorum ya dua edin nolur 2. Kolay olur diyolar ama yinede çok korkuyorum kızlar şuan dediğim gibi dün geceden beri kaşık bel ağrısı bacak ağrısı mide bulantım geçemedi arada bı çok şiddetleniyor midem yanıyor bı akıl verin uzun olduysada k.b bacilarim