Geçmiş olsun canım, ben de martta bir düşük yaşadım nedenini aynı şekilde merak ettiğimiz için biz kromozom analizine ve patolojiye gönderdik. Bebeğin sağlıksız ve bir kaç kromozomunda sıkıntı oldugu ortaya cıktı daha sonra eşim ve ben genetik testler yaptırdık. İkimizde de bir sorun çıkmadı çok şükür, tamamen kısmet işi oldu biraz. Bebeğin kalbi durmuştu zaten… Peşine bir kez regl gördüm ve ertesi haftalarda gebe oldugumu ogrendim suan 11 haftalık gebeyim. Bu gebeliğim çok şükür şuanlık iyi gidiyor. Ama önlem almak amaçlı ve şansa bırakmamak için Fetal dna testi yaptırdık eğer bebekte bir sıkıntı varsa öğrenip doğum sonrası ya da öncesi önlem almak amaçlı… ben testleri yaptırmanı öneririm, en azından kanında bile pıhtılaşma varsa öğrenmiş olursun bebeğe kan akışı ve oksijen yeteri kadar sağlanmıyor mesela genelde bu durumla sık karşılaşılır.