Merhaba, 22+5 haftalık hamileyim. Uzun zamandır böyle oluyordum ama bugün de bariz bir şekilde tekrarlayınca endişelendim. Kahvaltımı yaptıktan kısa süre sonra elim ayağım boşaldı, başım döndü. Böyle hâlim kalmadı sanki. Nabzım 120 civarındaydı. Zaten gün içerisinde 100ün üstüne çıktığı çok oluyor. Tansiyonum da 10/5 9/5 falan oluyor. Neden böylr oluyor? Tehlikeli bir durum mu acaba bilen yaşayan var mı?