Mervekus2402 Kızlar çok kötü bir doğum geçirdim. Doğum sonrası yüksek tansiyon problemi yaşayan var mı? Epidüralden mi oldu yoksa neden bilmiyorum bütün vücudum uyuşuyor karıncalaşıyor kas gücü kaybım var. Normal doğum sonrası sizdede bu hisler oldumu
ozlem_2727 Mervekus2402 bu hisler olmadı ama epidural normal doğumdan 9 10 ay sonra hipertansiyon çıktı bende 3 buçuk yıldır var hatta