Benim de salı 40 oluyor alttan bakılması sancı çıkmadı.Sali gel alttan bakayım suni ya da sezeryan yaparım dedi.Kendiliginden gelsin dogurmak istiyorum normal olarak ama yok.Her gece belki bu gecedir diyorum ama gidişat sezeryan.Kilosu 4 e dayandığı için 41 i bekleyemezmisiz keşke bekleyebilsek diyorum